Artful Slacker

Egenföretagare

Posted on: februari 16, 2008

Tjena.

Tänkte skriva ett kort inlägg innan jag nu går o lägger mig.

1. Molior Design.
”Det går bra nu! Kompis det går bra nu”. Jupp, eller egentligen inte. Fast jo. Alltså skatteverket är ute efter mig för att jag gjort en felberäkning när jag startade företaget. Men samtidigt så börjat snacka med en kund som gärna vill sammarbeta med mig. Så om det blir en deal med honom så kan jag säga ”kompis det går bra nu”.

2. Lifemanship
Yes, yes, yes. Nya ideer strömmar in i idebanken för LMS och hemsidan har bara två texter kvar att fixas. Sen är sajten uppe. Har fixat lite deals också, och som jag kanske nämnt i tidigare inlägg så kommer det komma nya typer av kurser. Nu räcker det inte längre med workshops. Bloggen är uppe också på http://www.lifemanship.net/blog, så ch-ch-ch-check it out.

3. Utveckling
Börjat läsa igen på min bok jag glömt hemma hos per. Nu har jag den igen och det har gett mig nya insikter i saker och ting som jag kommer ha stor nytta av för den kommande kursen med lifemanship. Utvecklas fortfarande i samma takt som jag alltid gjort, alltid snabbt (sedan 16års ålder). Senast var det ledarskap, nu är det att skapa och bevara kontakter. Utvecklingen visar resultat, som alltid. Men det är en process.

Nu så blir det o rida mot solnedgången och min säng.

Kommentera

februari 2008
M T O T F L S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  
