Artful Slacker

Stort steg i min kodning

Posted on: februari 8, 2008

Tja.

Blir så varm utav mig när jag ser på Lifemanship version 2 nu. Sitter nu o arbetar med den och det har varit väldigt mycket strul med kodningen hit och dit. Men nu när allt snart är klart så har jag ändå lyckats göra den validerad xhtml och css enligt w3c och den funkar perfekt i alla webbläsare. Så var förberedda alla utvecklare, en ny css guru är född 😛 Inte riktigt, men snart… snart.

Skitkul när koder funkar som de ska.

En sak till jag kan nämna är att jag nu börjat att sluta snusa. Börjar sätta ankringar nu mot snus och för tuggumi istället, får se nu om det kommer gå lika bra som med sluta röka ankringen.

1 Response to "Stort steg i min kodning"

Grattis! lycka till i framtiden också! Förresten jag satte upp en länk till dig på min blogg ´=)

Kommentera

februari 2008
M T O T F L S
« Jan    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  
